Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld. Wat nu?

Het kan zijn dat het lijkt alsof u een verkeerd artikel heeft ontvangen, doordat de foto op website er anders uitzag dan de foto op de verpakking.
Controleer altijd goed of het product in de verpakking ook daadwerkelijk het verkeerde product is.

Wanneer dit inderdaad het geval is, hebben wij per ongeluk het verkeerde artikel ingepakt. Door ons herroepingsformulier in te vullen en foto’s van het product daaraan toe te voegen, kunnen wij u zo snel mogelijk een retourlabel sturen om het verkeerde product gratis naar ons te retourneren.

Na ontvangst en controle van het door u geretourneerde product, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Het direct omruilen voor een nieuw artikel is niet mogelijk. Door zelf het gewenste artikel opnieuw te bestellen, bent u het snelst in het bezit van het goede artikel.

Meer informatie over retourneren kunt u vinden in ons retourinformatie formulier. 

Let op: Het kan zijn dat uw bestelling in verband met de grootte of het gewicht niet door DHL, maar door een andere transporteur, geleverd is. Neem in dit geval contact met ons op over de retourzending om deze door ons op te laten halen. De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening!

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Heeft u verder nog vragen? Of is het antwoord nog steeds niet helemaal duidelijk voor u?
Neem dan contact met ons op via onze contact pagina of vul onderstaand contact formulier in.

Contact formulier