Een (deel van) mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Een beschadiging in uw bestelling lossen wij natuurlijk voor u op. Een artikel dat u beschadigd in ontvangst heeft genomen, mag u zo snel mogelijk na ontvangst retourneren. Hiervoor maakt u gebruik van het herroepingsformulier. Bij het herroepingsformulier voegt u één of meerder foto’s van de beschadiging toe. Vervolgens ontvangt u binnen enkele dagen een e-mail met daarin het retourlabel om het pakket via DHL gratis aan ons te retourneren.

Na ontvangst en controle van het door u geretourneerde product, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. Het direct omruilen voor een nieuw artikel is niet mogelijk. Door zelf het gewenste artikel opnieuw te bestellen, bent u het snelst in het bezit van het goede artikel.

Let op: Het kan zijn dat uw bestelling in verband met de grootte of het gewicht niet door DHL, maar door een andere transporteur, geleverd is. Neem in dit geval contact met ons op over de retourzending om deze door ons op te laten halen. De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening!

Heeft u vragen?

Heeft u vragen?

Heeft u verder nog vragen? Of is het antwoord nog steeds niet helemaal duidelijk voor u?
Neem dan contact met ons op via onze contact pagina of vul onderstaand contact formulier in.

Contact formulier